8 Mart 2008 Cumartesi

Yolcu Koltuğundaki Aşklar

Uzun zaman sonra tekrar birlikteyim seninle. Yaklaşık 1 aydır hiç konuşamıyoruz blogcum ama boş ver senden ne kadar uzak kalırsam yazacak o kadar çok şey buluyorum.

Öncelikle sana güzel bir haberim var 4 hafta tanıştığım bir kıza aşık oldum. Geçirdiğim son 2 hafta belkkide şu zamana kadar geçirdiğim en mutlu 2 haftadır. Tamam biliyorum blogum daha önceden de sevgilim oldu, aşık olduğum kızlar oldu ama O çok farklı bir insan kelimelerle anlatamam hiç bi şekilde onu... Hani bahsetmiştim bir ara sana Yolcu Koltuğundaki Kazalar başlığında yazmıştım. Ordaki gibi sürücümü ve aracımı buldum fakar araç birazcık hasarlı tamir etmemiz gerecek :)

Bu seferlik kısa tuttum yazıyı bi sonraki zamana artık uzuncana yazarım malum aklım başımda değil =D


zezé

Hiç yorum yok: