22 Haziran 2010 Salı

O

O'nun hakkında yazabilecek yığınla şeyim olmasına rağmen bir o kadar da yok aslında. O kadar saf ve temiz ki sadece iki kelime O'nun hakkında hissettiklerimi anlatmaya yeter. Fakat bu seferde O'na verdiğim önemi gösteremiyecekmişim gibi geliyor.


Esasında bu kadar karmaşıkta değil ben O'nu seviyorum.
O da beni.
Mutluyum, mutlu ve mutluyuz.

Evet biliyorum belki çok çabuk kaptırdım kendimi ama yapacak bir şeyim yok böyle hissediyorum. Ve böyle hissetmek belki de ilk defa beni korkutmuyor. Uzun zamandan sonra belki de ilk defa bu kadar içten ve huzurlu bir şekilde gülebiliyorum.

Hakkında daha fazla şey yazmak istiyorum ama bir o kadar da istemiyorum...

2 yorum:

Mert Serim dedi ki...

Lynx lynx liked this post.

Zer0 dedi ki...

Acknowledge.

(bi an O yerine 0 görmek ile höe diye yazıya bakmak da ayrı konuydu tabii.)