1 Haziran 2010 Salı

Ello!

Esasında burayı tambılır'a taşıyacaktım ama yapamadım. Buranın o bana özel, bana ait hissiyatını tambılır da yakalayamadım bir türlü yazık bana. Neyse efendim tekrar bir bloguma uğrayayım dedim hem azıcık dertleşme hemde neler oluyor neler bitiyor hakkında updateler dökeyim dedim.

Bu yazıyı yazdığım sıralarda ki gündem konumu sevgili finallerim oluşturuyor hatta bugün bir adet finalim bulunmakta. Neler olacağını görecez bakalım hayırlısı diyelim.

Bunun üstüne tumblr vesilesiyle devam eden Mr. Ehm'in şarkılara dokunma bloguna kafama estikçe, daha doğrusu hakkında bir şeyler yazılmaya değecek bir şarkı varsa onun hakkında ufak ufak yazılar karalıyoruz. Merak ederseniz şurayı bir tıklatın. "Bende yazmak istiyorum!" derseniz Mr. Ehm'in bloguna sağ taraftan ulaşıp bir iletişime geçiniz derim.

Finalleri saydık, tumblr'ı saydık geriye de esasında pek bir şey kalmadı esasında, hayat akmaya devam ediyor bende bu akıntıda sürüklenmeye..

1 yorum:

Mert Serim dedi ki...

Mr. Ehm'e ulaşmak için,

lynxlynxful.blogspot.com
lynxlynxful.tumblr.com
touchthesong.tumblr.com
lynx.x2.tr@gmail.com
mert.k.serim@gmail.com

bunlar yeterli olacaktır sanırım.